Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost. – Bc. Jakub Kabourek
Bc. Jakub Kabourek
Diplomová práce
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience.
Anotace:
Téma této diplomové práce je kreativita v reklamě, jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost. Žijeme v 21. století, které je plné technologií a nových digitálních možností, máme mnoho příležitostí, jak udržet zákazníka a nabídnout mu právě náš produkt či službu. Hlavním cílem diplomové práce je na základě komplexního pohledu na společnost NIKE zhodnotit potenciál využití kreativity jako faktoru …víceAbstract:
The topic of this thesis is creativity in advertising, how to reach the customer and provide them with experience. As we live in a 21st century full of technology and new digital capabilities, we have many opportunities to retain our customers and offer them our product or service. The main aim of the thesis is to evaluate the potential of using creativity as a factor that will significantly influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jt2zt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Ksenia Lyuleeva -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Monika Horčíková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Anna Vocelová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Dominika Chválová -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk