Bc. Jakub Kabourek

Master's thesis

Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience.
Abstract:
Téma této diplomové práce je kreativita v reklamě, jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost. Žijeme v 21. století, které je plné technologií a nových digitálních možností, máme mnoho příležitostí, jak udržet zákazníka a nabídnout mu právě náš produkt či službu. Hlavním cílem diplomové práce je na základě komplexního pohledu na společnost NIKE zhodnotit potenciál využití kreativity jako faktoru …more
Abstract:
The topic of this thesis is creativity in advertising, how to reach the customer and provide them with experience. As we live in a 21st century full of technology and new digital capabilities, we have many opportunities to retain our customers and offer them our product or service. The main aim of the thesis is to evaluate the potential of using creativity as a factor that will significantly influence …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní