Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ – Tereza Janáčková
Tereza Janáčková
Diplomová práce
Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ
Pupil's Portfolio as a Teacher's Assessment Tool in the First Year of Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím portfolia k diagnostikování žáků. Teoretická část vymezuje pojmy související s procesem diagnostikování, oblasti diagnostikování a diagnostickou kompetenci učitele na 1. stupni základní školy. Cílem teoretické části je vymezit teoretické poznatky o žákovském portfoliu, typech a využití v primárním vzdělávání. Empirická část práce je laděna do kvalitativního designu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of the portfolio to diagnose pupils. The theoretical part defines the concepts related to the process of diagnosis, the areas of diagnostics and diagnostic competence of the 1st grade primary school teacher. The aim of the theoretical part is to define theoretical knowledge about the pupil portfolio, types and use in primary education. The empirical part is realized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janáčková, Tereza. Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogicko-diagnostická kompetence učitele MŠ - význam, úroveň, podpora rozvoje
Anna MACHOVÁ -
Zjišťování úrovně diagnostické kompetence budoucích učitelů tělesné výchovy.
Eva Valkounová -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára HAMŘÍKOVÁ -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára ZAŤKOVÁ -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Diagnostická kompetence a diagnostické metody učitelů základní školy
Martina Klímová