Petr Kádě

Bakalářská práce

Optimalizace sedadel tramvajových vozidel

Optimising of Tram Car Seats
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem sedadla a nosné konstrukce do tramvajového vozu. V úvodu práce je vypracována teoretická část, která se zabývá historií sedadel pokračující až do současného stavu, ergonomickými parametry sedadel a typy uchycení nosné konstrukce s tramvajovým vozem. V další kapitole jsou vypsány požadavky pro nosnou konstrukci i samotný návrh. Pro navrženou konstrukci je zde řešeno …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the design of a seat and supporting structure for a tram car. In the introduction, the theoretical part is elaborated, which deals with the history of seats continuing to the current state, ergonomic parameters of seats and types of attachment of the supporting structure with a tram car. The next chapter lists the requirements for the load-bearing structure and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Jiří Fries
  • Oponent: Jan Vrba

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava