Motivační faktory a jejich role při investování do kryptoměn generací Z – Karolína Rudorferová
Karolína Rudorferová
Diplomová práce
Motivační faktory a jejich role při investování do kryptoměn generací Z
Generation Z motivating factors and their role in investing in cryptocurrencies
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat motivační faktory při investování do kryptoměn generací Z v České republice. Nejdříve jsou motivační faktory prozkoumány pomocí literární rešerše primárních akademických zdrojů. Celkově je identifikováno šest motivačních faktorů: finanční zisky, vliv třetích strany, technologie a ideologie, osobní faktory, lítost a makroekonomické prostředí. S jednotlivými motivačními …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to identify motivational factors for investing in cryptocurrencies by generation Z in the Czech Republic. First, motivational factors are explored using a literature review of primary academic sources. Overall, six motivational factors are identified: financial gains, third-party influence, technology and ideology, personal factors, regret, and the macroeconomic environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Mojmír Sabolovič
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88807
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X ,Y a Z.
Tomáš Kalus -
Teorie pracovní motivace očima generace Z: Vztah mezi osobnostními konstrukty a faktory vybraných motivačních teorií.
Tomáš Dania -
Motivace budoucích manažerů z generace Z
Patrik Zadina -
Pracovní motivace generace Z
Tereza Škrdlová -
Vnímání work life balance jako motivačního nástroje z pohledu zaměstnanců v oblasti služeb se zaměřením na rozdíly mezi jednotlivými generacemi.
Alena Rathová -
Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur
Anna Šišmová -
Stimulace a motivace zaměstnanců ve firmě GHC Invest, s.r.o.
Jan Mareš