Motivační faktory a jejich role při investování do kryptoměn generací Z – Karolína Rudorferová
Karolína Rudorferová
Master's thesis
Motivační faktory a jejich role při investování do kryptoměn generací Z
Generation Z motivating factors and their role in investing in cryptocurrencies
Abstract:
Cílem této práce je identifikovat motivační faktory při investování do kryptoměn generací Z v České republice. Nejdříve jsou motivační faktory prozkoumány pomocí literární rešerše primárních akademických zdrojů. Celkově je identifikováno šest motivačních faktorů: finanční zisky, vliv třetích strany, technologie a ideologie, osobní faktory, lítost a makroekonomické prostředí. S jednotlivými motivačními …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to identify motivational factors for investing in cryptocurrencies by generation Z in the Czech Republic. First, motivational factors are explored using a literature review of primary academic sources. Overall, six motivational factors are identified: financial gains, third-party influence, technology and ideology, personal factors, regret, and the macroeconomic environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88807
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2023
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Mojmír Sabolovič
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88807
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X ,Y a Z.
Tomáš Kalus -
Teorie pracovní motivace očima generace Z: Vztah mezi osobnostními konstrukty a faktory vybraných motivačních teorií.
Tomáš Dania -
Motivace budoucích manažerů z generace Z
Patrik Zadina -
Pracovní motivace generace Z
Tereza Škrdlová -
Vnímání work life balance jako motivačního nástroje z pohledu zaměstnanců v oblasti služeb se zaměřením na rozdíly mezi jednotlivými generacemi.
Alena Rathová -
Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur
Anna Šišmová -
Marketing ve společnosti Optimus Consult & Invest, a.s.
David Rys