Mediální etika očima vybraných redaktorů (série publicistických rozhovorů) – Bc. Martina Kynclová
Bc. Martina Kynclová
Bachelor's thesis
Mediální etika očima vybraných redaktorů (série publicistických rozhovorů)
Media ethics through the eyes of selected editors (a series of interviews)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mediální etikou, která je zároveň ústředním tématem publicistických rozhovorů. Ty jsou vedeny s pěti zástupci vybraných médií a mají za cíl seznámit čtenáře se specifickými přístupy jednotlivých redaktorů, respektive médií. Autorka svou práci rozdělila do několika částí. V první se věnuje mediální etice, jejímu vývoji a následně konkrétním etickým otázkám, které jsou zároveň …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on media ethics, which is also the central theme of journalistic interviews. These are conducted with five representatives of selected media and are intended to acquaint the reader with the specific approaches of individual editors, respectively media. The author divided his work into several parts. The first focuses on media ethics, its development and consequently specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v9w9w/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2015
- Supervisor: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KYNCLOVÁ, Martina. \textit{Mediální etika očima vybraných redaktorů (série publicistických rozhovorů)}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/y7a7jq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Jazyk médií u nás (Projevy bulvarizace v titulcích Mladé fronty DNES)
Magdaléna BARTKOVÁ -
Mobilizace veřejnosti a kontrola přístupu k dění na bojišti: role médií v moderním a postmoderním válčení optikou mediálních studií a vojenské vědy
Natálie Hanáková -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Etika reklamy: série publicistických rozhovorů pro Respekt
Anna Foltýnová -
Objektivita zpravodajství - realita nebo fikce?
Jiří Duchoň -
Fenomén buskingu v České republice (soubor publicistických textů pro Respekt)
Barbora Ficbauerová -
Etika reklamy: série publicistických rozhovorů pro Respekt
Anna Foltýnová -
Analýza obrazu Ruska na stránkách týdeníků Respekt a Reflex v souvislosti s krizí na Ukrajině
Monika Plisková