Mediální etika očima vybraných redaktorů (série publicistických rozhovorů) – Bc. Martina Kynclová
Bc. Martina Kynclová
Bakalářská práce
Mediální etika očima vybraných redaktorů (série publicistických rozhovorů)
Media ethics through the eyes of selected editors (a series of interviews)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mediální etikou, která je zároveň ústředním tématem publicistických rozhovorů. Ty jsou vedeny s pěti zástupci vybraných médií a mají za cíl seznámit čtenáře se specifickými přístupy jednotlivých redaktorů, respektive médií. Autorka svou práci rozdělila do několika částí. V první se věnuje mediální etice, jejímu vývoji a následně konkrétním etickým otázkám, které jsou zároveň …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on media ethics, which is also the central theme of journalistic interviews. These are conducted with five representatives of selected media and are intended to acquaint the reader with the specific approaches of individual editors, respectively media. The author divided his work into several parts. The first focuses on media ethics, its development and consequently specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v9w9w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
- Vedoucí: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk médií u nás (Projevy bulvarizace v titulcích Mladé fronty DNES)
Magdaléna BARTKOVÁ -
Mobilizace veřejnosti a kontrola přístupu k dění na bojišti: role médií v moderním a postmoderním válčení optikou mediálních studií a vojenské vědy
Natálie Hanáková -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Etika reklamy: série publicistických rozhovorů pro Respekt
Anna Foltýnová -
Objektivita zpravodajství - realita nebo fikce?
Jiří Duchoň -
Fenomén buskingu v České republice (soubor publicistických textů pro Respekt)
Barbora Ficbauerová -
Etika reklamy: série publicistických rozhovorů pro Respekt
Anna Foltýnová -
10 let v Unii a životy Čechů - série feature a reportáží pro týdeník Respekt
Martin Vojáček