Ing. Jan Vála

Bakalářská práce

Metrosexuál, nový spotřebitelský typ v propagaci

Metrosexual, a new type of consumer in propagation
Anotace:
Bakalářská práce Metrosexuál, nový spotřebitelský typ v propagaci je studií mapující poměrně nový jev, nový typ mužské identity. Cílem práce je prokázat, zda metrosexuál je opravdu novým typem reálného spotřebitele, na který by se marketingoví specialisté a firmy měli zaměřit. Mým úkolem je tento jev podrobně zanalyzovat, pochopit a definovat jeho osobnost, životní styl a priority. Teprve poté mohu …více
Abstract:
The bachelor thesis Metrosexual, a new type of consumer in a propagation is a study, that is analyzing a new phenomenon, a new type of a man´s identity. The aim of this thesis is to prove, if the metrosexual is really a new type of a potencial consumer, that the marketing specialists should start focusing on. My aim is to analyze this phenomenon properly, understand and define his personality, lifestyle …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace