Metrosexuál, nový spotřebitelský typ v propagaci – Ing. Jan Vála
Ing. Jan Vála
Bakalářská práce
Metrosexuál, nový spotřebitelský typ v propagaci
Metrosexual, a new type of consumer in propagation
Anotace:
Bakalářská práce Metrosexuál, nový spotřebitelský typ v propagaci je studií mapující poměrně nový jev, nový typ mužské identity. Cílem práce je prokázat, zda metrosexuál je opravdu novým typem reálného spotřebitele, na který by se marketingoví specialisté a firmy měli zaměřit. Mým úkolem je tento jev podrobně zanalyzovat, pochopit a definovat jeho osobnost, životní styl a priority. Teprve poté mohu …víceAbstract:
The bachelor thesis Metrosexual, a new type of consumer in a propagation is a study, that is analyzing a new phenomenon, a new type of a man´s identity. The aim of this thesis is to prove, if the metrosexual is really a new type of a potencial consumer, that the marketing specialists should start focusing on. My aim is to analyze this phenomenon properly, understand and define his personality, lifestyle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wv15w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Multimediální propagace společnost
Miroslav Janek -
Multimediální propagace společnosti
Miroslav Janek -
Online propagace společnosti Pixiu
Adriana Kašparová -
Propagace FEI a podpora výuky pomocí agentů společnosti Microsoft
Jan Stárka -
Marketing a propagace nakladatelství CooBoo
Kateřina HUŇOVÁ -
Propagace veřejných knihoven a jejich služeb
Jan POLANKA -
Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920-1945
Zdeněk Strnadel -
Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945
Zdeněk Strnadel