Eva Ondrová

Bakalářská práce

Profesní příběhy učitelek-expertek

Professional narrations of expert teachers
Anotace:
Cílem této práce, která má teoreticko-empirický charakter, je zanalyzovat profesní příběhy učitelek-expertek a popsat, jak vnímají svoji profesionalitu a faktory, které ji determinovaly. V první části práce jsou prezentovány teoretické směry, které se zabývají profesním vývojem učitele a jeho jednotlivými fázemi, s důrazem na fázi experta. Zároveň je zde věnován prostor naraci jako formě sebereflexe …více
Abstract:
The aim of this work, which has theoretical-empirical character, is to analyse the professio-nal stories of teachers-experts and describe how they perceive and the factors that determi-ne their professionalism. In the first part of the thesis are presented the theoretical guideli-nes which deal with the professional development of teachers and its different phases with an emphasis on the stage of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ondrová, Eva. Profesní příběhy učitelek-expertek. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe