Využití sociálních sítí v podniku služeb – Veronika Davidová
Veronika Davidová
Diplomová práce
Využití sociálních sítí v podniku služeb
Use of Social Networks in Service Business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit firmy Fotodroid s.r.o., s důrazem na využívání sociálních sítí. Pro užší zacílení bylo vybráno odvětví svatebního průmyslu, kde firma nabízí fotografické služby. Cílem práce je shrnout výhody a nevýhody sociálních sítí pro marketingovou komunikaci zkoumané firmy a následně navrhnout způsob pro zvýšení efektivity marketingové komunikace s důrazem …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of marketing activities of the company Fotodroid s.r.o., with emphasis on the use of social networks. The sector of the wedding industry, where the company offers photographic services, was chosen for closer targeting. The aim of this work is to summarize the advantages and disadvantages of social networks for marketing communication of the researched company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84616
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2021
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Miroslav Foret
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84616
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov