Social media marketing jako nástroj pro propagaci produktů a služeb – Dino Šplíchal
Dino Šplíchal
Bakalářská práce
Social media marketing jako nástroj pro propagaci produktů a služeb
Social media marketing as a tool for promoting products and services
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit udržitelnou strategii pro marketing na sociálních sítích u vybrané firmy. Pozornost je zde zaměřena na konkrétní strategické nástroje, kde důraz je kladen na cílovou skupinu podniku a jeho konkurenční výhody v prostředí sociálních sítí. V potaz je brána taktéž konkurence, prostředky odlišení konkurence a provázanost aktivit s celkovou strategií podniku. Tato …víceAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to create a sustainable strategy for marketing on social networks for a selected company. Attention is focused on specific strategic tools, where the emphasis is placed on the target group of the company and its competitive advantages in the environment of social networks. Competition, means of differentiating the competition and the connection of activities with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova