Dino Šplíchal

Bakalářská práce

Social media marketing jako nástroj pro propagaci produktů a služeb

Social media marketing as a tool for promoting products and services
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit udržitelnou strategii pro marketing na sociálních sítích u vybrané firmy. Pozornost je zde zaměřena na konkrétní strategické nástroje, kde důraz je kladen na cílovou skupinu podniku a jeho konkurenční výhody v prostředí sociálních sítí. V potaz je brána taktéž konkurence, prostředky odlišení konkurence a provázanost aktivit s celkovou strategií podniku. Tato …více
Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is to create a sustainable strategy for marketing on social networks for a selected company. Attention is focused on specific strategic tools, where the emphasis is placed on the target group of the company and its competitive advantages in the environment of social networks. Competition, means of differentiating the competition and the connection of activities with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management