Analýza marketingového mixu v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s. – Bc. Tomáš Janda
Bc. Tomáš Janda
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze marketingového mixu, jeho možných změnách a to konkrétně v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s. Celá práce se sestává z několika hlavních částí. První z nich je část věnovaná teoretickým poznatkům, jejichž původ pramení zejména z odborné literatury. Tato část se zabývá již předem danými souvislostmi. Další částí je část analytická, která nejprve pojednává o podniku …víceAbstract:
This work is about marketing mix analysis and its possible changes in the company KOVOŠROT GROUP CZ Inc. Whole work consists of three main parts. The first part is based on theoretical knowledge and different literature sources and procedures were used to create this section. The next one is the analytical part which introduced the company itself and the marketing mix analysis was implemented to reveal …víceKlíčová slova
Marketingový mix produkt cena distribuce propagace marketing mix product price place promotion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/m4gxh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Lenka Hrubá
- Oponent: Ing. Gabriela Mádlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová