Bc. Tomáš Janda

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s.

Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze marketingového mixu, jeho možných změnách a to konkrétně v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s. Celá práce se sestává z několika hlavních částí. První z nich je část věnovaná teoretickým poznatkům, jejichž původ pramení zejména z odborné literatury. Tato část se zabývá již předem danými souvislostmi. Další částí je část analytická, která nejprve pojednává o podniku …více
Abstract:
This work is about marketing mix analysis and its possible changes in the company KOVOŠROT GROUP CZ Inc. Whole work consists of three main parts. The first part is based on theoretical knowledge and different literature sources and procedures were used to create this section. The next one is the analytical part which introduced the company itself and the marketing mix analysis was implemented to reveal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Lenka Hrubá
  • Oponent: Ing. Gabriela Mádlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích