Olga Čermáková

Bachelor's thesis

Efektivita grafického zpracování letáků z pohledu neuromarketingu

Efficiency of graphic design of leaflets from the neuromarketing perspective
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá efektivitou grafického zpracování letáků a jejich vlivů na nákupní chování z pohledu neuromarketingu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak jednotlivé grafické atributy letáků ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitelů. Teoretická část se věnuje designu v marketingu, neuromarketingu, nákupnímu chování a podpoře prodeje. V praktické části je provedeno šetření za pomoci metody …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with efficiency of graphic design of leaflets, and their effects on shopping behaviour from the neuromarketing perspective. The main goal of the thesis is to find out how the individual graphic attributes of the leaflets influence shopping behaviour of the customers. The theoretical part is focused on design in marketing, neuromarketing, consumer shopping behaviour and sales …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Petr Kopáček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.