Efektivita grafického zpracování letáků z pohledu neuromarketingu – Olga Čermáková
Olga Čermáková
Bachelor's thesis
Efektivita grafického zpracování letáků z pohledu neuromarketingu
Efficiency of graphic design of leaflets from the neuromarketing perspective
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá efektivitou grafického zpracování letáků a jejich vlivů na nákupní chování z pohledu neuromarketingu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak jednotlivé grafické atributy letáků ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitelů. Teoretická část se věnuje designu v marketingu, neuromarketingu, nákupnímu chování a podpoře prodeje. V praktické části je provedeno šetření za pomoci metody …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with efficiency of graphic design of leaflets, and their effects on shopping behaviour from the neuromarketing perspective. The main goal of the thesis is to find out how the individual graphic attributes of the leaflets influence shopping behaviour of the customers. The theoretical part is focused on design in marketing, neuromarketing, consumer shopping behaviour and sales …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q0wxy/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Petr Kopáček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.