The differences in pronunciation between Received Pronunciation and General American Pronunciation – Aleš PUNČOCHÁŘ
Aleš PUNČOCHÁŘ
Bakalářská práce
The differences in pronunciation between Received Pronunciation and General American Pronunciation
The differences in pronunciation between Received Pronunciation and General American Pronunciation
Abstract:
The bachelor thesis describes and compares standard American and British pronunciation models of English language. The practical part studies preferences of Czech secondary school students in the area of pronunciation of English language.Abstract:
Bakalářská práce popisuje a porovnává standartní americký a britský model výslovnosti anglického jazyka. Praktická část zjišťuje preference českých studentů středních škol v oblasti výslovnosti anglického jazyka.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Zveřejnit od: 26. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslava Ivanová, M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PUNČOCHÁŘ, Aleš. \textit{The differences in pronunciation between Received Pronunciation and General American Pronunciation}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/y8cytk/.
Jak správně citovat práci
PUNČOCHÁŘ, Aleš. The differences in pronunciation between Received Pronunciation and General American Pronunciation. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a základy technických věd a informačních technologií pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny
Veronika Ovesná -
Role her v DaF vyučování se zaměřením na gramatické jevy obtížné pro české žáky na SŠ
Jana KOCANDOVÁ -
Realizace projektu Škola podporující zdraví na českých školách s ohledem na žáky a jejich okolí(se zaměřením na 1. stupeň základních škol) (se zaměřením na 1. stupeň základních škol)
Klára JANISCHOVÁ -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Současné trendy ve výuce hry na příčnou flétnu na ZUŠ v České republice
Aneta Herková -
Vliv výukového softwaru s dichotomickým typem úloh na výuku českého pravopisu na základní škole
Martina Skalková -
Názory ředitelů základních škol na selekci žáků na úrovni nižšího sekundárního stupně
Tereza Maňáková -
Rozlišování britské a americké výslovnosti ve výuce angličtiny na českých školách
Matěj MED
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
27. 6. 2014