Adéla Bulantová

Bakalářská práce

Vliv influencer marketingu ve spotřebním chování teenagerů

The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour of Teenagers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu ve spotřebním chování teenagerů ve věku 13-19 let. Cílem je charakterizovat dopady influencerů na nákupní chování a rozhodování teenagerů. Teoretická část se věnuje zejména vymezení pojmů souvisejících se spotřebním chováním a influencer marketingem. V této části práce jsou také vymezeni uživatelé sociálních sítí a problémy spojené s nadměrným …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the impact of influencer marketing on the consumer behaviour of teenagers aged 13 to 19. The goal of this thesis is to characterize the effects of influencers on the shopping behaviour and decisions of teenagers. The theoretical part of this thesis is mainly about the theoretical definition of terms related to consumer behaviour and influencer marketing. This part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Lenka Karlíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82806