Martin Kotík

Bakalářská práce

Strategická analýza společnosti Kaufland v.o.s.

Strategic analysis of the company Kaufland v.o.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. působící na trhu maloobchodního prodeje potravin. Práce je rozdělena na dvě části, z nichž první je teoretická část, ve které je popsána teoretická základna nutná pro tvorbu strategické analýzy, jsou vysvětleny jednotlivé nástroje následně aplikované v části praktické, kde se práce zaměřuje přímo …více
Abstract:
The aim of this bachelors thesis is to conduct a strategic analysis of the company Kaufland Česká republika v.o.s. operating in the grocery retailing sector. The thesis is split into two parts. First is the theoretical part, which describes the theoretical base needed for creation of strategic analysis, individual tools are described and subsequently applied to the practical part, in which the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Aleš Kubíček
  • Oponent: Pavel Mikan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73926

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management