Strategická analýza společnosti Kaufland v.o.s. – Martin Kotík
Martin Kotík
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Kaufland v.o.s.
Strategic analysis of the company Kaufland v.o.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. působící na trhu maloobchodního prodeje potravin. Práce je rozdělena na dvě části, z nichž první je teoretická část, ve které je popsána teoretická základna nutná pro tvorbu strategické analýzy, jsou vysvětleny jednotlivé nástroje následně aplikované v části praktické, kde se práce zaměřuje přímo …víceAbstract:
The aim of this bachelors thesis is to conduct a strategic analysis of the company Kaufland Česká republika v.o.s. operating in the grocery retailing sector. The thesis is split into two parts. First is the theoretical part, which describes the theoretical base needed for creation of strategic analysis, individual tools are described and subsequently applied to the practical part, in which the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73926
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Aleš Kubíček
- Oponent: Pavel Mikan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73926
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of external form of financing in Bosnia and Herzegovina
Nejla Čaušević -
Financial analysis of a chosen firm
Anca-Ioana Mos -
Securing Schengen External Border Analysis
Kristina HRBKOVÁ -
Company analysis: The case study of PayPal Holdings, Inc.
Anastasia Nataliana Josephine -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Data Analysis in the Internal Audit Department
Tomáš Mišelnický -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková