Návrh modelu hodnocení výtvarné výchovy podle koncepce vzdělávacího programu Gymnázia Bučovice – Bc. Barbora Hujňáková
Bc. Barbora Hujňáková
Diplomová práce
Návrh modelu hodnocení výtvarné výchovy podle koncepce vzdělávacího programu Gymnázia Bučovice
Design of art education assessment model in accordance with the educational programme of Bucovice Grammar School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem modelu hodnocení žáků ve výtvarné výchově. Navazuje na bakalářskou práci Návrh vzdělávacího programu výtvarné výchovy Gymnázia Bučovice – motivace projektem(1). Diplomová práce přináší ucelený systém, který výtvarnému vzdělávání dává metodické, didaktické, tematické a zpětnovazebné dovednosti. V diplomové práci je navržen model hodnocení výtvarné výchovy, který umožňuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the design of an assessment model of pupils in art education. The thesis follows from the bachelor thesis The educational programme of Bucovice Grammar School - motivation by project(1). In the diploma thesis there is designed a model for the assessment of art education that allows in practise jointly to measure hart and soft skills of pupils. It also compares the requirements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q83qs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUJŇÁKOVÁ, Barbora. \textit{Návrh modelu hodnocení výtvarné výchovy podle koncepce vzdělávacího programu Gymnázia Bučovice}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/y8fc8a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Rizika spojená s antropogenní činnosti s ohledem na rozvoj území a jejich hodnocení
David Štěp -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Badatelské dovednosti žáků při výuce biologie na vybraných školách na Českobudějovicku
Kateřina MARTINCOVÁ -
Vliv realizace etické výchovy na dovednosti asertivního jednání žáků.
Michal JIŘÍK -
Možnosti využití modelu CFAST ve vztahu k hodnocení působení EPS, ZOKT a SSHZ
Tomáš Cvejn -
Model hodnocení přínosu moderních technologií ve vztahu k udržitelnosti podniku
Monika Dušková -
Nový přístup k hodnocení konkurenceschopnosti podniků
Tomáš Klimeš -
Hodnocení tělesné zdatnosti mladých fotbalistů FK ČL Neštěmice a žáků Gymnázia Jateční pomocí testové baterie FITNESSGRAM
Dominik ČERMÁK