Matyáš Rejchrt

Bakalářská práce

Strategická analýza podniku MAXIMA REALITY s.r.o.

Strategic analysis of MAXIMA REALITY s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím vybraných metod strategické analýzy určit klíčové faktory ovlivňující pozici společnosti MAXIMA REALITY s.r.o. na trhu a navrhnout strategii vedoucí k lepšímu řízení podniku a zvýšení tržního podílu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje charakteristiky použitých metod s odkazem na odbornou literaturu. Praktická část …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to determine, through selected methods of strategic analysis, the key factors affecting the position of MAXIMA REALITY s.r.o. market and propose a strategy leading to better business management and increased market share. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains characteristics of the methods used with reference to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
  • Vedoucí: Petr Boukal
  • Oponent: Josef Krause

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79813