Specifika vzdělávání zrakově postižených na středních školách – Jana Dostálová
Jana Dostálová
Bakalářská práce
Specifika vzdělávání zrakově postižených na středních školách
Specifics of education of visually impaired at secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání zrakově postižených jedinců, které je možné na základě integrace do běžných základních a středních škol, nebo studiem na speciálních školách. Teoretická část se zabývá základní charakteristikou života a výchovou zrakově postiženého dítěte. Dále jsou uvedeny možnosti vzdělávání takto postižených jedinců. Popsána jsou školská pedagogická a poradenská zařízení …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the education of visually impaired people which is enabled pursuant to the integration into common primary and secondary schools or while studying special schools. The theoretical part deals with basic characteristics of life and upbringing of a visually impaired child. There are stated educational options of such handicapped people. Then there are described educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dostálová, Jana. Specifika vzdělávání zrakově postižených na středních školách. Brno, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující spolupráci speciálně pedagogického centra a rodiny
Gabriela FILIPOVSZKÁ -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Speciálně pedagogická centra - hodnocení kvality spolupráce se základními školami v Jihočeském kraji
Lucie VALENTÍNOVÁ -
Role sociálního pracovníka v činnosti speciálně pedagogického centra
Gabriela Foltanová -
Spolupráce speciálně pedagogických center s přípravnými stupni na základní škole speciální
Eva NIKLOVÁ -
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
Eva Sekaninová -
Úloha speciálně pedagogického centra v rámci integrace dětí s poruchou autistického spektra do mateřské školy
Romana Svobodová