Budování regionálně a sektorově limitované značky na trhu B2C – Daniela Brücknerová
Daniela Brücknerová
Bakalářská práce
Budování regionálně a sektorově limitované značky na trhu B2C
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popisuje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části je realizován marketingový plán pro firmu Elpap z vybraného sektoru papírenského zboží a kancelářských potřeb. Jsou stanoveny cíle vedoucí k rozvoji firmy v oblasti brand managementu …víceAbstract:
This Bachelor's work looks into the topic from marketing field. In theorethical part, there is described selected sector and brand management tools, which can be usable for building a brand limited on local market and it's sector on B2C market. Marketing plan in practical part is set up for Elpap company, who is the representative of the sector containing office supplies and stationery. There are set …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/y8xysz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRÜCKNEROVÁ, Daniela. \textit{Budování regionálně a sektorově limitované značky na trhu B2C}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/y8xysz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán na regionální expanzi festivalu Slamák
Klára Vyskočilová -
Marketingový plán regionálního stavebního podniku
Petr Kmoníček -
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Marketingový akční plán rodinné restaurace
Karin Syptáková -
Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh
Ján Grozanič -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková