Daniela Brücknerová

Bakalářská práce

Budování regionálně a sektorově limitované značky na trhu B2C

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popisuje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části je realizován marketingový plán pro firmu Elpap z vybraného sektoru papírenského zboží a kancelářských potřeb. Jsou stanoveny cíle vedoucí k rozvoji firmy v oblasti brand managementu …více
Abstract:
This Bachelor's work looks into the topic from marketing field. In theorethical part, there is described selected sector and brand management tools, which can be usable for building a brand limited on local market and it's sector on B2C market. Marketing plan in practical part is set up for Elpap company, who is the representative of the sector containing office supplies and stationery. There are set …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2022
Identifikátor: http://theses.cz/id/y8xysz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2022

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty