Klára Vyskočilová

Bakalářská práce

Marketingový plán na regionální expanzi festivalu Slamák

Marketing plan for regional expansion of the Slamák festival
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu na regionální expanzi festivalu Slamák, který zaštiťuje multimediální značka Pigy spadající do skupiny Active Radio a.s. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se vymezuje na základní pojmy a postupy, o ty se následně opírá část praktická. V té je proveden benchmarking pro zjištění vhodného regionu …více
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is elaboration of the marketing plan for regional expansion of the festival Slamák which belongs to multimedia brand Pigy that is part of the Active Radio a.s. group. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines basic concepts and procedures of marketing plan which the next part is based on. The practical part begins …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Petr Uchytil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80554

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management