Problematika opětovného prodeje použitých konzolových her – Bc. Libor ŠEBESTA
Bc. Libor ŠEBESTA
Diplomová práce
Problematika opětovného prodeje použitých konzolových her
Used console games selling issues
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou trhu s použitými videohrami a skládá se ze dvou částí. V první, teoretické části, popisuje fungování videoherního průmyslu a jeho odlišnosti oproti trhu s počítačovými hrami. Na základě rešerše odborné literatury a studií zkoumajících vliv sekundárního trhu na videoherní průmysl poskytuje tato část komplexní pohled na problematiku sekundárního trhu s videohrami …víceAbstract:
This diploma thesis is focusing on the topic of used videogames market and consists of two main parts. In the first, theoretical part, it describes functioning of the videogame industry and its differences when compared to a computer game market. Based on the research of literature and studies examining the influence of a secondary market on videogame industry, this part provides a complex view of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEBESTA, Libor. Problematika opětovného prodeje použitých konzolových her. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Mediální studia - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Vliv autenticity na rozhodovací proces návštěvníků kulturních památek
Marie GABŠTŮROVÁ -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů
Dominika Procházková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Kúpny rozhodovací proces spotrebiteľa na trhu letných dovoleniek
Lenka Soroková -
Rozhodovací proces zájemců o studium na FPH VŠE
Eliška Ctiborová -
Kupní rozhodovací proces při výběru mobilního operátora
Renáta Grinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva