Barbora Machuldová
Bakalářská práce
Marketing ve sportu
Marketing in sport
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing ve sportu, zejména marketingovou komunikaci sportovního klubu SK Kraso Bílina. Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění nedostatků v marketingové komunikaci klubu se stávajícími či potencionálními klienty a navržení koncepce potřebných změn. Stávající klienti jsou rodiče členů klubu, vyjma jedné dospělé závodnice. Mezi potencionální klienty patří rodiče dětí …víceAbstract:
The bechelor thesis is focuses on marketing in sport, especially the marketing communication of the sports club SK Kraso Bílina. The main goal of the bachelor's thesis is to identify shortcomings in the marketing communication of the club with existing of potencional clients and to propose a concept of the necessary changes. Existing client are parents of club members, except for one adult competitor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x5ui6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2021
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Mirna Babović -
Internetový marketing
Karolína Hájková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Vývoj e-Governmentu v České republice se zaměřením na usnadnění komunikace s veřejnou správou
Dominik Brož -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Interní komunikace rostoucího podniku
Marek Lenhard -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová