Obchodní a kulturní specifika v obchodním styku v Thajsku – Adam Záhradník
Adam Záhradník
Bakalářská práce
Obchodní a kulturní specifika v obchodním styku v Thajsku
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obchodními a kulturními zvyklosti charakteristickými při obchodování v Thajsku. Cílem práce je přiblížit thajské podnikatelské prostředí potenciálním investorům z vyspělých zemí, poskytnout jim rady a informace, jenž jim pomůžou pochopit tradice a mentalitu místního obyvatelstva a usnadní proniknutí na thajský trh. Práci uzavírají příběhy podnikatelů působících v Thajsku …víceAbstract:
The thesis concerns business and cultural specifics characteristic for doing business in Thailand. The goal of the thesis is to specify business environment in Thailand for the potential investors from developed countries and help them to understand local traditions and mentality of the Thais, which make the entry to the Thai market easier. The thesis close stories of successful businessmen running …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25348
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Františka Müllerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25348
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod