Jan Suchý

Diplomová práce

Strategický finanční plán obchodní značky Balloon Adventures Prague

Strategic financial plan of a commercial brand Balloon Adventures Prauge
Anotace:
Cílem práce je analyzovat a vyhodnotit současné postavení společnosti na trhu a v návaznosti na dlouhodobé cíle navrhnout a pospat krátkodobý finanční plán pro nadcházející období. Součástí plánu je detailní přehled o finančních tocích v průběhu sledovaného období, rozvržení potřebných investic, vkladů kapitálu a ekonomické vyhodnocení plánu. Navržený plán …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse and evaluate the current market position of the brand in connection to its long-term goals, and to draft and describe a short-term financial plan for the upcoming year. As part of the plan, there is an overview of the company’s cashflow, a schedule of investment and capital needs and an economical evaluation of the plan itself. The drafted plan is supposed to be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Jindřich Špička
  • Oponent: Renata Aulová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77618