Stratégia predaja profesionálnej vlasovej kozmetiky značky L’Oréal Professionnel koncovým spotrebiteľom – Anna Sabolová
Anna Sabolová
Diplomová práce
Stratégia predaja profesionálnej vlasovej kozmetiky značky L’Oréal Professionnel koncovým spotrebiteľom
Strategie prodeje profesionální vlasové kosmetiky značky L'Oréal Professionnel koncovým spotřebitelům
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření pro řešení reálně existujícího problému mezinárodní značky profesionální vlasové kosmetiky na českém trhu. Podklady pro vyhodnocení problému a zdrojmy potenciálního řešení budou jak analýza současné strategie značky, tak i analýza sekundárních dat a primární výskum v oblasti nákupu a používání vlasové kosmetiky v České republice.Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to submit proposals to solve a real existing problem of international professional hair cosmetics brand in the Czech market. Problem analysis and potential solutions will be based on current strategy analysis, secondary data analysis and also primary marketing research in the field of professional hair cosmetics purchase and usage in the Czcech republicAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť opatrenia pre riešenie reálne existujúceho problému medzinárodnej značky profesionálnej vlasovej kozmetiky na českom trhu. Podkladmi pre vyhodnotenie problému a zdrojmy potenciálneho riešenia bude analýza súčasnej stratégie značky, ako aj analýza sekundárnych dat a primárny výskum v oblasti nákupu a používania vlasovej kozmetiky v Českej republike.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60138
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Kateřina Dragonová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60138
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Apoptotický protein BAX - analýza nábojové distribuce
Stanislava Meliorisová -
Návrh zefektivnění logistických procesů v rámci distribuce produktů pro zákazníky libereckého okresu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Barbora Habrúnová -
Právní aspekty distribuce softwaru
Ján Čech -
Jednoduchý komunikační systém ve formě Live distribuce
František Urbánek