Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh – Ing. Bc. Dávid Varga
Ing. Bc. Dávid Varga
Master's thesis
Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh
Business Strategy of the Multinational Company - Foreign Market Entry
Abstract:
The goal of this thesis called Business Strategy of the Multinational Company - Foreign Market Entry is the complex analysis of external and internal environment of selected international company and evaluation of its current business strategy performed in Indonesia. The main objective of the thesis is to define recommendations about possible changes in current business strategy in Indonesia for company …moreAbstract:
Predmetom tejto diplomovej práce, nazvanej Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh, je dôkladná analýza okolia vybraného medzinárodného podniku a zhodnotenie jeho súčasnej obchodnej stratégie v Indonézii. Hlavným cieľom práce je vypracovanie odporúčania pre vedenie podniku, týkajúce sa zmeny svojej súčasnej obchodnej stratégie v Indonézii. Práca je rozdelená na dve časti …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/o9ooj/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Kozub
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VARGA, Dávid. \textit{Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/y9rxu9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Vstup podniku na zahraniční trh
Zuzana Radočáková -
Vstup podniku na zahraniční trh
Jakub Havier -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník