Mgr. Ivana BAJGAROVÁ

Master's thesis

Emoce v reklamě-jejich využití či zneužití?

Communication campaign Kofola

How to use emotion for brand building
Anotácia:
Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emocí v marketingových komunikacích, se zaměřením na použití emocí v reklamním sdělení televizního spotu a využití emocí při budování značky. Pro hledání spojitostí slouží jako příklad česká značka, která pro brand building využívá pozitivních emocí spojených se značkou a produktem Kofola a současně emocionálních televizních spotů. V projektu …viac
Abstract:
The aim of the diploma work is to define the zone of using of emotions in marketing communication, focused on using of emotions in advertising message of TV commercials and using of emotions during brand building. The Czech brand, which use positive emotions connected to the brand and the product Kofola and simultaneously use emotional TV commercials, is engaged as the example. In the project of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4887

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAJGAROVÁ, Ivana. Emoce v reklamě-jejich využití či zneužití?. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 04. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications