Marketingová strategie spol. Leo Express – František Konopecký
František Konopecký
Diplomová práce
Marketingová strategie spol. Leo Express
Marketing strategy of Leo Express Company
Anotace:
Práce komplexně zkoumá většinu aspektů marketingového mixu společnosti Leo Express a.s., ze kterých následně do hloubky probírá ty, u kterých je potenciál na užitečné závěry a zlepšení. Podrobně rozebranými tématy s konkrétními přínosy jsou zejména: přímá propagace a komunikační strategie na hlavním nádraží v Praze; výzkum chování zákazníků při hledání spojení; porovnání služeb s konkurencí a vnímání …víceAbstract:
This thesis examines most of marketing mix aspects of Leo Express Company. From these aspects are for more thorough analysis chosen those aspects, which have the biggest potential of finding some useful results and recommendations. Deep analysis was made in the following fields: direct promotion and communication strategy on the Prague main railway station; research of customer behavior when searching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62488
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62488
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hlavní nádraží v centru Brna? Případová studie: Analýza ideologických přístupů ve sporu o přesun brněnského nádraží
Jakub Opršal -
Marketingová strategie spol. Leo Express
František Konopecký -
Postavení společnosti Leo Express na trhu osobních železničních přepravců v ČR
Martin Henčl -
Marketingová strategie spol. Leo Express
František Konopecký