František Konopecký
Master's thesis
Marketingová strategie spol. Leo Express
Marketing strategy of Leo Express Company
Abstract:
Práce komplexně zkoumá většinu aspektů marketingového mixu společnosti Leo Express a.s., ze kterých následně do hloubky probírá ty, u kterých je potenciál na užitečné závěry a zlepšení. Podrobně rozebranými tématy s konkrétními přínosy jsou zejména: přímá propagace a komunikační strategie na hlavním nádraží v Praze; výzkum chování zákazníků při hledání spojení; porovnání služeb s konkurencí a vnímání …moreAbstract:
This thesis examines most of marketing mix aspects of Leo Express Company. From these aspects are for more thorough analysis chosen those aspects, which have the biggest potential of finding some useful results and recommendations. Deep analysis was made in the following fields: direct promotion and communication strategy on the Prague main railway station; research of customer behavior when searching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62488
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2013
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62488
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management