Návrh marketingové kampaně pro e-shop Parpl Shop – Jan Fiala
Jan Fiala
Bakalářská práce
Návrh marketingové kampaně pro e-shop Parpl Shop
Marketing campaign design for e-shop Parpl Shop
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bude vytvořit kompletní marketingovou kampaň módnímu e-shopu pomocí marketingových strategií. Teoretická část popisuje podstatu marketingu, marketingové strategie, nové trendy v marketingu a představuje SWOT a PESTLE analýzu. Praktická část se zaměřuje na možnosti vytvoření efektivní marketingové strategie na online trhu se značkovým oblečením, předkládá závěry …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis will be to create a complete marketing campaign for a fashion e-shop using marketing strategies. The theoretical part describes the essence of marketing, marketing strategies, new trends in marketing and presents SWOT and PESTLE analysis. The practical part focuses on the possibilities of creating an effective marketing strategy in the online market of branded …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Eliška Netroufalová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová