Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu – Michaela Freitagová
Michaela Freitagová
Master's thesis
Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu
Social Networks as a Tool of HR Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tématu využívání sociálních sítí v personálním marketingu. Význam využívání sociálních sítí v náborové strategii firem narůstá především v souvislosti s nízkou mírou nezaměstnanosti, kdy tradiční nástroje pro oslovování a získávání zaměstnanců selhávají. Záměrem této diplomové práce je seznámit čtenáře s možnostmi využívání sociálních sítí v recruitmentu a při budování …moreAbstract:
This thesis elaborates on the utilization of various social media in the human resources marketing. The importance of the use of social media in the HR strategies is increasing mainly due to the low unemployment rate, while the traditional recruiting and advertising tools are failing. This paper aims to introduce the various options of using different social media channels in the recruitment process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74723
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2018
- Supervisor: Eliška Novotná
- Reader: Martin Musil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74723
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková