Michaela Freitagová

Master's thesis

Sociální sítě jako nástroj personálního marketingu

Social Networks as a Tool of HR Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tématu využívání sociálních sítí v personálním marketingu. Význam využívání sociálních sítí v náborové strategii firem narůstá především v souvislosti s nízkou mírou nezaměstnanosti, kdy tradiční nástroje pro oslovování a získávání zaměstnanců selhávají. Záměrem této diplomové práce je seznámit čtenáře s možnostmi využívání sociálních sítí v recruitmentu a při budování …more
Abstract:
This thesis elaborates on the utilization of various social media in the human resources marketing. The importance of the use of social media in the HR strategies is increasing mainly due to the low unemployment rate, while the traditional recruiting and advertising tools are failing. This paper aims to introduce the various options of using different social media channels in the recruitment process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2018
  • Supervisor: Eliška Novotná
  • Reader: Martin Musil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74723