Snižování stavu pracovníků a outplacement – Ing. Martin Štípek
Ing. Martin Štípek
Bakalářská práce
Snižování stavu pracovníků a outplacement
Employee laying off and outplacement
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat proces propouštění pracovníků ve společnosti Telefónica O2 CZ, a.s. Zaměřuje se na úroveň komunikace mezi vedoucími pracovníky podniku a propouštěnými zaměstnanci a hodnotí, zda program pomoci zahrnuje individuální přístup ke každému zaměstnanci. K provedení analýzy procesu propouštění v praxi byla využita dotazníková metoda se skupinou pracovníků na pozici …víceAbstract:
Bachelor thesis is aimed at analyzing the employee laying off process in Telefónica O2 CZ, a.s. It focuses on the level of communication between managers and redundant employees and assesses, if the assistance program reflects an individualized approach for each employee. The questionnaire method was used to analyze the process in practice with the group of employees holding the position of „universal …víceKlíčová slova
Nezaměstnanost organizační změny proces snižování stavu pracovníků komunikace individuální přístup kolektivní smlouva kompenzační nároky outplacement Unemployment organizational changes employee laying off process communications individualized approach union contract compensation claims outplacement
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eowg5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 7. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Božena Šmajsová Buchtová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Outplacement a propouštění zaměstnanců
Lucie Formánková -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Vnitrofiremní komunikace a její vliv na zákazníky
Helena Kasalová -
Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku
Jan Astl -
Vnitropodniková komunikace ve vybraném výrobním podniku
Martina Jandová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Veronika Švecová