Uplatňování regionálního marketingu města Jičín – Tereza Ptáčková
Tereza Ptáčková
Bakalářská práce
Uplatňování regionálního marketingu města Jičín
Application of regional marketing of the town Jicin
Anotace:
Bakalářská práce "Uplatňování regionálního marketingu města Jičín" pojednává o využívání teritoriálního marketingu městem Jičín. Práce obsahuje základní informace a definice spojené s marketingem regionů a obcí. V rámci praktické části práce jsou zkoumány marketingové nástroje, které využívá město Jičín pro sestavení svého portfolia. Jičín je historické město se zaměřením na pohádkovou tematiku, kterou …víceAbstract:
Bachelor thesis "Application of regional marketing of the town Jicin" deals with use of territorial marketing by Jicin. The thesis contains basic information and definitions connected with marketing of regions and municipalities. The practical part of thesis examines the marketing tools, which town Jicin uses for building its portfolio. Jicin is historical town focusing on the fairy tale themes that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ptáčková, Tereza. Uplatňování regionálního marketingu města Jičín. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková -
Možnosti marketingové lokalizace v prostředí maloobchodu.
Petr Šimek -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí
Vladimír Gajdošík -
Efektivita event marketingu AVON Pochod proti rakovine prsníka versus Movember
Henrieta Buvalová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Ariana Vacková -
Návrh zlepšení marketingového mixu provozovny Ráj hadic
Denisa Svobodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva