Zhodnocení marketingové strategie ve vybraném fotbalovém klubu – Jakub Chylek
Jakub Chylek
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingové strategie ve vybraném fotbalovém klubu
Evaluation of the Marketing Strategy in a Selected Football Club
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou činností fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Cílem této bakalářské práce je provést zhodnocení marketingové strategie fotbalového klubu FC Baník Ostrava pomocí analýzy nástrojů marketingového a komunikačního mixu, obohacené o výsledky z dotazníkového šetření a SWOT analýzy. A v souladu s tím přinést relevantní návrhy změn a doporučení na zlepšení současného …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing activities of the football club FC Baník Ostrava. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing strategy of FC Baník Ostrava by analysing the marketing and communication mix tools, enriched with the results of a questionnaire survey and SWOT analysis. Accordingly, it will provide relevant suggestions for changes and recommendations to improve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/152842
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Martin Kapsa
- Reader: Fabiána Kyselová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHYLEK, Jakub. \textit{Zhodnocení marketingové strategie ve vybraném fotbalovém klubu}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/yal1kb/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Sportovní management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie
Eliška Netroufalová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků