Trh marketingového výzkumu - analýza současného stavu odvětví, predikce vývoje, mezinárodní srovnání – Libuše Laschoberová
Libuše Laschoberová
Disertační práce
Trh marketingového výzkumu - analýza současného stavu odvětví, predikce vývoje, mezinárodní srovnání
Market of marketing research - analysis of contemporary state, prediction of future development, international comparison
Anotace:
Marketingový výzkum je významnou součástí marketingu, protože poskytuje informace, které jsou využívány pro podporu rozhodování, tvorbu plánů a strategií i jejich následné hodnocení. Umožňuje poznat situaci na trhu, konkurenci, chování spotřebitele atd. Marketingový výzkum vytváří konkurenční výhodu, zvyšuje míru jistoty a omezuje riziko podnikání. Musí však být proveden kvalitně a profesionálně. Přínosem …víceAbstract:
Marketing research is an important part of marketing, it delivers information which can be used to support decision making, for creation of plans and strategies, and also for their subsequent evaluation. Monitoring the current market, competitors and consumer behaviour, marketing research creates a competitive advantage, increases the level of certainty and reduces the level of risk to the business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 3. 2010
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jan Koudelka, Hana Machková, Jana Přikrylová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní ekonomické vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelských preferencí na trhu chytrých telefonů
Tomáš Kalenda -
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Marketingový výzkum na příkladu společnosti LEGO Korea
Tereza Jirovská -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova