Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci – Eva Papežová
Eva Papežová
Diplomová práce
Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci
Differences in consumer buying behavior in the Czech Republic and the USA and their significance on marketing communication
Anotace:
Diplomová práce na téma Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci si klade za cíl identifikovat odlišností v nákupním chování spotřebitelů v České republice a USA a v závislosti na tom pak navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci na těchto trzích. Konkrétně se doporučení zaměřuje na malé firmy se zaměřením na personalizované …víceAbstract:
The Master's thesis on the topic of Differences in Consumer Buying Behavior in the Czech Republic and the USA and Their Significance for Marketing Communication aims to identify variations in consumer purchasing behavior in the Czech Republic and the USA. Based on this, the thesis aims to propose recommendations for marketing communication in these markets. Specifically, the recommendations focus on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAPEŽOVÁ, Eva. \textit{Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/yaukvv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev