Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole – Bc. Ludmila Vaňková
Bc. Ludmila Vaňková
Master's thesis
Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole
Realization of Social Pedagogy and Multicultural Education at Schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem Multikulturní výchova a sociální pedagogika a jejich implementace ve škole. Teoretická část pojednává o multikulturalitě i o sociální pedagogice a hledá spojitost mezi těmito obory. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum v souvislosti s multikulturní výchovou praktikovanou na základních školách. Hlavním cílem této práce je zjistit, jakým způsobem …viacAbstract:
Master's thesis is focused on the current topic of Multicultural education and Social pedagogy and their implementation at school. The theoretical part deals with Multiculturalism and Social pedagogy and seeks connections between these disciplines. The empirical part is focused on a quantitative research in connection with multicultural education practiced at primary schools. The main goal of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaňková, Ludmila. Realizace sociální pedagogiky a multikulturní výchovy ve škole. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická intervence a školní vzdělávací program ve vybraných MŠ v Pardubickém krahji
Renata Sosnová -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole Praha - Kamýk
Renáta Škultétyová