ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA – Mgr. Linda POSPÍŠILOVÁ
Mgr. Linda POSPÍŠILOVÁ
Disertační práce
ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA
ELECTRONIC PORTFOLIO AS A TOOL FOR AUTONOMY DEVELOPMENT AND LANGUAGE COMPETENCE DEVELOPMENT IN HIGHER EDUCATION STUDENTS OF ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
Anotace:
Cílem této práce je rozvoj autonomie při zdokonalování jazykových kompetencí vysokoškolských studentů, a to s podporou online nástroje ePortfolio Mahara. Pro splnění tohoto cíle byl navržen, pilotován, a dále zkoumán učební cyklus vycházející z rozsáhlého teoretického výzkumu oblastí autonomie, jazykového vzdělávání a souvisejících typů hodnocení. V teoretické části si práce klade za cíl definovat …víceAbstract:
The thesis deals with the development of autonomous learning in the field of language competence in university students using the ePortfolio Mahara tool. To achieve this goal, a Learning Cycle was designed, piloted and further researched based on an extensive literature review covering areas of learner autonomy, language teaching and learning and associated assessment methods. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Václav Vrbík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍŠILOVÁ, Linda. \textit{ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA}. Online. Disertační práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ybfucc/.
Jak správně citovat práci
POSPÍŠILOVÁ, Linda. ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA. Plzeň, 2023. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
Elektronické portfolio pro jazykové vzdělávání
Martin Hrdlička -
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Nikola Droznová -
Evropské jazykové portfolio jako nástroj sebereflektivního hodnocení cizojazyčné kompetence
Alice Brychová -
European language portfolio in practice
Kateřina Miczánová -
The European Language Portfolio: The New Tool for Assessment and Self-Assessment of Pupils
Zuzana Jouklová -
DIGITÁLNÍ PORTFOLIO MAHARA V PŘÍPRAVĚ BUDOUCÍCH UČITELŮ
Matěj SUDEK -
Cyklus perspektivní transformace jako nástroj evaluace služeb kariérového poradenství
Jana Veselá