Bc. Petra Citronová

Diplomová práce

Tvorba marketingové kampaně Vzdělávacího centra Hewlett-Packard včetně metrik efektivnosti

Developing Hewlett-Packard Education Center Campaign Including Efficiency Metrics
Anotace:
V diplomové práci se zabývám postupem tvorby direct marketingové kampaně v prostředí odborných vzdělávacích služeb. V teoretické části se zabývám specifikami marketingu odborných vzdělávacích služeb a tvorbou direct marketingové kampaně, která vychází z důkladné situační analýzy. V aplikační části použiji získané znalosti na tvorbu plánu direct marketingové kampaně pro potřeby Vzdělávacího centra Hewlett …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the process od preparing a direct marketing campaign in the environment of professional training services. The theoretical part deals with the specifics of professional services marketing and creating of direct marketing campaign, based on situation analysis. In the application part I apply the gained knowledge to HP Education Center direct marketing campaign planning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní