Tvorba marketingové kampaně Vzdělávacího centra Hewlett-Packard včetně metrik efektivnosti – Bc. Petra Citronová
Bc. Petra Citronová
Diplomová práce
Tvorba marketingové kampaně Vzdělávacího centra Hewlett-Packard včetně metrik efektivnosti
Developing Hewlett-Packard Education Center Campaign Including Efficiency Metrics
Anotace:
V diplomové práci se zabývám postupem tvorby direct marketingové kampaně v prostředí odborných vzdělávacích služeb. V teoretické části se zabývám specifikami marketingu odborných vzdělávacích služeb a tvorbou direct marketingové kampaně, která vychází z důkladné situační analýzy. V aplikační části použiji získané znalosti na tvorbu plánu direct marketingové kampaně pro potřeby Vzdělávacího centra Hewlett …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the process od preparing a direct marketing campaign in the environment of professional training services. The theoretical part deals with the specifics of professional services marketing and creating of direct marketing campaign, based on situation analysis. In the application part I apply the gained knowledge to HP Education Center direct marketing campaign planning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/en9rr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Lenka Leličová -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Matyáš Štědrý -
Analýza direct marketingové kampaně
Iva Pospěchová -
Optimalizace využití externího direct e-mailingu v online marketingových kampaních.
Karel Dörner