Effective Use of Social Media in Tourism – Mária Szelecká
Mária Szelecká
Bakalářská práce
Effective Use of Social Media in Tourism
Effective Use of Social Media in Tourism
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poukázat na moderní a efektivní způsob využívání sociálních médií na propagaci a pro prodej produktu či služeb v cestovním ruchu. Práce poukazuje na předosti a nedostatky moderních pomocníků, sociálních médií. Dále nastiňuje možnosti jejich využití v jednotlivých situacích, včetně konkrétních případových studií. V závěrečné části shrnuje nejefektivnější formy využívání sociálních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.