Online marketing značky L'Oréal Professionnel – Martina Jedličková
Martina Jedličková
Master's thesis
Online marketing značky L'Oréal Professionnel
Online marketing of brand L’Oréal Professionnel
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní aktivity online marketingu značky LOréal Professionnel a analyzovat využití online marketingových nástrojů s přihlédnutím na plnění stanovených cílů. Součástí práce je porovnání výsledků ve třech zemích, v České republice, Slovenské republice a v Maďarsku, kde značka aplikuje jednotnou strategii a komunikaci. V práci jsou zhodnoceny webové stránky a jejich …moreAbstract:
The aim of this master thesis is to analyse and evaluate marketing activities of the brand LOréal Professionnel in online environment. Evaluation is based on goals of each used tool. Thesis includes comparison of communication in three countries, where brand applies unified strategy and way of communication. Results are analysed for the Czech republic, Slovakia and Hungary. This thesis include analyse …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52579
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2016
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Marcela Zamazalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Search Engine Marketing neziskových organizací
Michal Slavík -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Media is the message – inspired by Marshall McLuhan.
Roman Shirgazin