Bc. Milan Huták

Diplomová práce

Interní marketing - stabilizace stavu zaměstnanců společnosti

Internal marketing - stabilization of state employees
Anotace:
Předmětem této diplomové práce „Interní marketing – stabilizace stavu zaměstnanců společnosti“ je návrh úprava a rozšíření stávajícího hodnotícího a benefitního systému společnosti na základě předchozí analýzy interního marketingu společnosti, komparace s konkurencí a stávajícího systému hodnocení a benefitů. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů interního marketingu, marketingové komunikace …více
Abstract:
The topic of this Master´s thesis is “Internal marketing – stabilization of state employees ” and it contains proposals of expanding the current benefit system of the company based on the analysis of internal marketing of company, comparison with competitors, and the existing benefit system of the company. Theoretical part contains definition of basic terms of internal marketing, marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting