Interní marketing - stabilizace stavu zaměstnanců společnosti – Bc. Milan Huták
Bc. Milan Huták
Diplomová práce
Interní marketing - stabilizace stavu zaměstnanců společnosti
Internal marketing - stabilization of state employees
Anotace:
Předmětem této diplomové práce „Interní marketing – stabilizace stavu zaměstnanců společnosti“ je návrh úprava a rozšíření stávajícího hodnotícího a benefitního systému společnosti na základě předchozí analýzy interního marketingu společnosti, komparace s konkurencí a stávajícího systému hodnocení a benefitů. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů interního marketingu, marketingové komunikace …víceAbstract:
The topic of this Master´s thesis is “Internal marketing – stabilization of state employees ” and it contains proposals of expanding the current benefit system of the company based on the analysis of internal marketing of company, comparison with competitors, and the existing benefit system of the company. Theoretical part contains definition of basic terms of internal marketing, marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/sryn0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Zaměstnanecké benefity a jejich využívání
Karolína Uzdařová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva