Faktory ovlivňující podnikání v maloobchodě – Daniela Šťastná
Daniela Šťastná
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující podnikání v maloobchodě
The influencing Factor od Retail (Food) Businesses
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem úbytku potravinových maloobchodů v mi- moměstských aglomeracích. Cílem práce je stanovit doporučení pro řešení současné situace snižování počtu maloobchodů v mimoměstských aglomeracích. K naplnění cíle je proveden kvalitativní výzkum maloobchodních prodejen v obci Blučina, které provozují činnost, a které již činnost ukončili. Dále je analyzován dotazník konco- …víceAbstract:
This bachelor thesis follows up the phenomenon of retail food stores decrease in countryside villages. The aim of the bachelor thesis is to provide a recommended solution for current situation in decreasing amount of retail food shops in near-city living areas. Data research is the main methodology used to fulfill the main purpose of this thesis. This research is focused on small retail businesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Břetislav Andrlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Účetnictví a daně
Práce na příbuzné téma
-
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Proteínová tranzícia v kontexte nízkouhlíkovej stratégie českého maloobchodu s potravinami
Adriána Valíčková -
Stratégia e-shopov s potravinami - komparácia prístupov
Michael Kostolný -
Redukce a využití potravinového odpadu v maloobchodních prodejnách s potravinami: Případová studie
Lucie Tisoňová -
Podnikatelský záměr - založení maloobchodu s potravinami
Michal Trnka -
Konkurence na maloobchodním trhu s potravinami v EU
Kristýna Havlačková -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová