Projektová metoda ve výuce genetiky na SŠ – Bc. Michala KUDLOVÁ JÜSTELOVÁ
Bc. Michala KUDLOVÁ JÜSTELOVÁ
Master's thesis
Projektová metoda ve výuce genetiky na SŠ
Project methods in teaching genetics at secondary schools
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na využití projektové metody ve výuce genetiky na střední škole. Výsledkem práce je soubor navržených projektů, jejichž použitelnost byla ověřena v praxi. První část práce se zabývá historií projektového vyučování a popisem této metody. Druhá část popisuje samotnou tvorbu jednotlivých projektů. Součástí práce je také zhodnocení přínosu projektové metody při rozvíjení …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the project method used during teaching of genetics in high school. The result of this thesis is aggregate of proposed projects and their application was verified in practice. The first part of thesis deals with the history of project teaching and describes this method. In the second part there is own implementation of the projects. In the thesis there is also the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2015
Accessible from:: 20. 6. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Svatava Kubicová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUDLOVÁ JÜSTELOVÁ, Michala. Projektová metoda ve výuce genetiky na SŠ. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Biology / Bi-Ge 2ob.N ss
Theses on a related topic
-
Současný stav a možnosti výuky genetiky v rámci nižšího sekundárního vzdělávání
Anna KOTRADYOVÁ -
Výuka tématu genetika člověka a anglického jazyka (metoda CLIL) na 2. stupni ZŠ
Sylvie ZIKOVÁ -
Srovnání badatelských a tradičních laboratorních úloh ve výuce genetiky na gymnáziu
Zuzana OBRDLÍKOVÁ -
Srovnání badatelských a tradičních laboratorních úloh ve výuce genetiky na gymnáziu
Zuzana OBRDLÍKOVÁ -
Tvorba metodické příručky pro výuku vybraných kapitol genetiky na gymnáziích
Petra Stuchlíková -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová