Denisa Roreitnerová

Bachelor's thesis

Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami

Implementation of Technological Innovation in E-commerce for Marketing Communication of the Bonami Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vývoje spotřebitelského chování napříč generacemi s důrazem na implementaci technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami. Cílem této práce je identifikovat klíčové faktory ovlivňující rozhodování spotřebitelů a prozkoumat, jak technologické inovace v e-commerce ovlivňují racionálnost či iracionálnost při nakupování. Práce …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on analysing the development of consumer behaviour across generations, with an emphasis on the implementation of technological innovation in e-commerce for marketing communication of the Bonami brand. The aim of this thesis is to identify key factors influencing consumer decision-making and to investigate how technological innovations in e-commerce impact rationality …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON